28
Dec
10

Cele mai frumoase melodii (romanesti) de Craciun

Pentru ca suntem in spiritul sarbatorilor, trebuia sa fac si eu ceva cu privire la acestea. Am “adunat” de pe Youtube cateva melodii ROMANESTI, ca doar suntem romani, de Craciun…

 

1. Alexandra Ungureanu feat. Keo – Cel mai frumos cadou

 

2. 3SE – Mos Craciun

 

3. Andre – Noapte de vis

 

4.Pavel Stratan feat. Cleopatra Stratan – Mos Craciun

 

5. Candy – In noaptea de Craciun

 

6.  N&D – Fara tine de Craciun

 

7. Genius – Mos Craciun

 

8. Akcent – Cel mai frumos cadou

 

9.Mandinga – De Craciun

 

10.Stefan Banica Jr. – Doar o data-i Craciunul

 

SARBATORI FERICITE IN CONTINUARE!

Cu drag, BELLAMIRRA

4 Responses to “Cele mai frumoase melodii (romanesti) de Craciun”


  1. 31 decembrie 2010 la 2:42 PM

    Interesata de un schimb de banner/link?

  2. 1 ianuarie 2011 la 9:47 AM

    Frumos “colaj” .
    Interesant blog , UN AN NOU FERICIT !

    • 1 ianuarie 2011 la 9:52 AM

      Multumesc! Un 2011 mai bun si tie…

  3. 1 ianuarie 2011 la 5:44 PM

    Sunt RAC , lumea zice ca este cea mai proasta zodie , nu pot zice ca as putea crede , dar ceva adevar este . . . Teatrul este fetele noastre , este un dar , si mie imi place sa joc teatru dar nu in realitate in viata mea , incerc sa raman cu picioarele pe pamant.


Opinia ta este...

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 46 other followers

