21
Ian
10

Ochii Soarelui

Ochii soarelui
 
-Când mi-am deschis ochii şi i-am vãzut pe ai tãi,
Ochi ce sclipeau ca douã vãpãi…
Ochi ce-mi spuneau clipind “te iubesc”;
Doi ochi pe care nu-i mai gãsesc.
I-am mai gãsit odatã, în ploaie, confuzi,
Simţeam cum mã cheamã; erau tremurânzi.
Nu mai vedeam sclipirea divinã în ochii tãi,
Vedeam doar efecte de praf, de gunoi.
Doi ochi de gheaţã şi fãrã mister,
Douã comete stinse, cãzute din cer.
Sclipirea ochilor tãi erau explozia unei Supernove;
însã sclipeau nu datoritã unor vorbe,
Ci din cauza viciului tãu vulgar,
Viciu ironic, sentiment imaginar.
De ce ochii ţi-au fost umbriţi de narcotic?
De ce zâmbetul lor este haotic?
Ştii, tu aveai ochii Soarelui…
De ce-a trebuit în final sã apui?
Ce câştigi tu prin narcotizare?
Ce vinã au ochii tãi de-aceastã schimbare?
Dar nu…ochii mei nu- ţi erau de ajuns.
Oare ai gãsit în droguri un rãspuns?
Ele îţi fac viaţa mai frumoasã decât  ochii mei?
Oare îţi produc senzaţii de scântei?
”Renunţã la droguri! Nu vreau sã mori!
Nu-ţi mai forţa ochii sã fie strãlucitori!”
 
Nu mai zãresc cei doi ochi cãprui.
Azi imi zambesc doar ochii soarelui!


0 Responses to “Ochii Soarelui”



  1. Lasă un comentariu

Opinia ta este...

