07
Feb
10

Taram neutru – viata e arbitrul


ANGEL : Dragostea e tot ce-i leagă.
Ea-I şatenă, el brunet…
ANGELA : Ea e cea mai dulce floare,
El e zmeul cel şiret.
ANGEL : El o minte!
ANGELA : Ea îl crede!
ANGEL : El o înşeală!
ANGELA : Ea nu vede!
ANGEL : Ea nu ştie. Şi-l iubeşte!
Şi el ţine mult la ea…
Dragostea-i cea ce-i uneşte.
De n-ar fi fost dragostea…
ANGELA : Se iubeau în orice clipă,
Orice zi îi lumina.
Dragostea lor se contractă
Ca un punct mărunt de stea…
ANGEL :   Azi nu se mai regăsesc.
Dragostea lor e-n impas.
Azi sunt trişti. Nu-şi mai vorbesc.
Se iubesc. Dar fără glas.
LUNA : Dragostea-i o scrisoare anonimă
Trimisă din inimă pentru o inimă.
O scrisoare scrisă cu sânge
Care curge…care curge…
SOARELE : Ca o lacrimă fierbinte
Venită din suflet! Nu din minte!
Înflorită ca şi trandafirii
Roşii, din “Balada iubirii”.
LUNA : Oh…mi-e dor de ochii lui
Căci sunt raza Soarelui!
Glasul lui dulce ca mierea
Mi-au amplificat durerea!
ANGELA : Dragostea-i ca la dentist:
Întâi plângi şi-apoi te doare!
ANGEL : Însă totu-i foarte trist.
Şi durerea nu dispare…
LUNA : Nu vreau ură, vreau iubire.
Dragoste, nu suferinţă.
SOARELE : Ţin la tine, da-s o fire
Fără glas. Doar cu voinţă…
LUNA : Înger blond, ochi de cafea,
Zâmbet dulce, cald şi lin,
Cu tine o viaţă aş sta
Chiar de-aş înghiţi venin.
SOARELE : Nu vreau să te am în lacrimi!
Fată dulce, n-am să zbier!
LUNA : Am nevoie de-o batistă
Şi de-o inimă de fier!
ANGELA : Oh, ce-amară e iubirea…
ANGEL :  Ce mult costă fericirea…
ANGELA : Viaţa asta îi desparte
ANGEL :   Şi aşteaptă după moarte…
LUNA : Mi-ai provocat suferinţă,
Dar mi-ai redat şi speranţă.
SOARELE : Am vrut doar să te cunosc.
Doar atât vream de la viaţă!
LUNA :  Nu ştiam că doar atât…
M-am îndrăgostit de tine!
SOARELE : Vream iubire cu-mprumut!
Acum şi eu simt iubire.
M-ai făcut să te visez
Zi şi noapte, ceas de ceas…
LUNA : Nu mai scoate atâtea false
Care-ţi iau ultimul glas!
ANGELA : El e şi gheaţă, şi foc…
O iubeşte, dar şi-o minte.
ANGEL : Ea-i ca apa-n orice loc:
Ba-i tulbure, ba-i limpede.
ANGELA : El se-aprinde din orice
Şi la toate este rece.
ANGEL : Ea azi vrea, iar mâine nu.
O înşeală sufletul.
LUNA : Sufletu-mi spune s-o fac.
Creierul zice să nu.
SOARELE : Fă-o! Fii iubita mea!
Ascultă-ţi doar sufletul!
LUNA : Sufletul meu e curat.
Al tău este plin de multe…
SOARELE : Şi al meu e nepătat!
Uiţi că lumea spune multe?
ANGELA : E rău să fii bine?
ANGEL : Sau e bine să fii rău?
ANGELA : Astăzi lumea e cu tine,
ANGEL : Mâine e în locul tău…
ANGELA : Să asculţi în gura ei?
Sau să faci de capul tău?
ANGEL : Ce? E rău să fii bine?
Sau e bine să fii rău?
LUNA : Am aflat ce e iubirea…
Am atins un colţ de stea!
SOARELE : Sunt ca şi picat din lună!
Te-am pierdut, iubita mea!
LUNA : Te-am ales…
M-ai ales…
SOARELE : Te-am pierdut…
Nu te-am avut…
LUNA : Lumea a stat între noi
Şi ne-a lovit cu noroi.
SOARELE : Pe mine m-a doborât…
Lumea prea mult m-a urât!
LUNA : Te iubesc! Am zis-o! Da!
SOARELE : M-ai pierdut, iubirea mea!
ANGELA : Lumea a stins două astre.
Două picături ale noastre…
ANGEL : Soarele a fost răpus…
Luna de tot a apus…

7 Responses to “Taram neutru – viata e arbitrul”


  1. 7 Februarie 2010 la 3:13 PM

    Motanul somnolent este superb

  2. 7 Februarie 2010 la 5:51 PM

    ..oooo te-ai decis pana la urma …bravo!!!

  3. 8 Februarie 2010 la 1:21 PM

    Mirra,
    „Am aflat ce e iubirea…
    Am atins un colt de stea”
    Superba poezia,o saptamana minunata🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  4. 4 mikaella
    9 Februarie 2010 la 6:56 PM

    pur si simplu WOW!!
    stii deja ca esti o „genie”, nu e nevoie sa repet nu?😛
    imi place analogia cu Luna si Soarele, numele ( Angel/Angela)…chiar si culoarea :)) ce sa mai…imi place TOT
    Geniala!

  5. 9 Februarie 2010 la 8:42 PM

    Din motive obiective, am zăbovit asupra pisoiului…

  6. 10 Februarie 2010 la 12:55 PM

    …ooo vezi ca ai o leapsa de la mine!!!

  7. 10 Februarie 2010 la 12:56 PM

    http://black-angel-costel.blogspot.com/2010/02/leapsa-cu-initiala-prenumelui-pe.html


Opinia ta este...

