12
Feb
10

Imagini din inima






Ma va ierta Dumnezeu
Daca-i rup o floare de pe plai?
Voi fi oare condamnata eu
Ca i-am rapit un inger din Rai?
Voi fi pedepsita aspru si tare
Ca i-am convertit ingeru-ntr-o floare?
Vor plange cerul si pamantul oare,
Cerand pentru sufletul meu iertare?
Am oferit otrava nemuririi
Si-am ofilit toti trandafirii.
Am stins toate razele de lumina;
Bolta cereasca nu va mai fi senina.
Au inceput si florile sa planga,
Iar muntii stiu acum a canta.
Am interzis cerului sa ninga
Si stralucirea unei blande stea.
Am aprins Iadul incingator,
Caci i-ai ramas demonului dator.
Din foc, acum, nu mai iese caldura,
Iar dragostea s-a transformat in ura.
Am declansat razboiul intre ingeri,
Am transformat rasaritul in fulger,
Le-am invadat taramul de dorinta,
S-a transformat un inger in fiinta.
Pasiunea-am convertit-o-n obsesie,
Iar fericirea eterna a devenit depresie…
Am dezlegat legamantul sacru,
Am transformat nasterea-n masacru!
Din mare am facut munte, iar din munte –mare,
Iar linistea Pamantului acum e disperare.
Nu mai stim ce-i aia sarbatoare,
Nu mai cunoastem cum miroase-o floare.
Habar nu avem unde ne sunt eroii,
Si vom muri cu toti in tainele ploii.
Motivul etnogenezei l-am dat uitarii;
Durerea ne-o-necam in valurile marii.
Am dezvatat sa zboare porumbeii,
Si s-au prabusit pe ruinele Iudeii.
Vorbele-au tacut. A amutit natura.
Acum sta si priveste, ca o statuie, gura.
Tot ce-am enumerat e doar o mica parte
Din vis sau dintr-un basm; sau o intreaga carte.
As putea intelege tot ce e neclar.
Vezi cate-as putea face iubindu-te doar?


4 Responses to “Imagini din inima”


  1. 13 Februarie 2010 la 5:12 PM

    Superb acest poem este o sinteza a vietii noatre din lagarul kafkian,care este Romania,o sambata minunata🙂
    p.s.de dragobete ai o dedicatie muzicala.

  2. 15 Februarie 2010 la 11:51 AM

    „”Vezi cate-as putea face iubindu-te doar?””……ooo nu glumi… faci numa dezastre!! Pai..???

  3. 3 Korynna
    23 Februarie 2010 la 7:41 PM

    buey copila .. te felicit .. geniala poezie :X:X .. serios .. citeam si ma gandeam cat de misto e compusa … stiam k poti, doar aveai nevoie de un stimul si o o binevenita „inspiratie divina” … acum k tot te odihnesti acasica, o sa ai si mai mult timp, si probabil si inspiratie, asa k tot ce pot sa iti urez e „Spor la treaba!” si …. sa te faci bine repede k deja ne e dor de tine :*:*>:D<

    P.S: Stii k ai talent si ca poti, dar nu pierde tot timpul scriind pe blog sau la roman … pune mana si invata k dupa admitere o sa fii mult mai linistita sa poti scrie :*

  4. 21 Martie 2010 la 11:49 PM

    Da, probabil, de aceea este


Opinia ta este...

