16
Feb
10

Aberatii

-De ziua mea am omorât o furnică!zice Miramaria…
-Ai omorât mai multe,dar nu ţi-ai dat seama!răspunde o voce.
-De ziua mea am spus o prostie…
-Mereu spui prostii,dar nu realizezi.
-De ziua mea mi-am pierdut respectul…
-Ţi l-ai pierdut de mult,dar acum conştientizezi…
-De ziua mea am simţit că am un înger lângă mine…
-El e tot timpul lângă tine,dar îl simţi când îţi convine.
-De ziua mea m-am simţit specială…
-Specială eşti tot timpul,dar acum observi.
-De ziua mea m-am simţit bine…
-Bine ai fost întotdeauna,dar abia acum începi să simţi.
-De ziua mea am început să iubesc…
-Iubeşti mai de mult timp,dar acum ai aflat că e iubire.
-De ziua mea am fost trădată…
-Trădată ai fost tot timpul,dar acum ai aflat…
-De ziua mea am fost cea mai tristă.
-Părinţii tăi au fost mai trişit.
-De ziua mea am primit cel mai frumos cadou.
-Nu ai cum,pentru că tu eşti cel mai frumos cadou.
-De ziua mea am întâlnit cea mai frumoasă fiinţă…
-Înseamnă că te-ai întâlnit cu tine însăţi.
-De ziua mea mi-am pierdut minţile…
-Ţi le-ai pierdut de mult!Nu vezi că aberezi?
-De ziua mea am vorbit cu Dumnezeu!
-Fată dragă,păi şi acum tot cu El vorbeşti!


1 Response to “Aberatii”


  1. 16 Februarie 2010 la 2:05 PM

    ….abereaza rau de tot ..nu gluma…
    -De ziua mea m-am simţit bine…
    -De ziua mea am început să iubesc…
    -De ziua mea am fost trădată…
    -De ziua mea am fost cea mai tristă
    -De ziua mea mi-am pierdut minţile…

    ….. a fost o catastrooofa ..cu Z mare de tipar!!!! 🙂


Opinia ta este...

