16
Feb
10

Ganduri reci si calde

“Si daca ai opri ploaia sufletului meu, nu te-as putea uita. Ploaia aduce nori, iar norii nu aduc nimic…
Si daca as vrea sa fiu ploaia ta? Nu ti-ar fi teama de faptul ca o sa dispar? Ai iubi ceva trecator?”

“N-as vrea sa te mai intalnesc! Asta ar echivala cu a te vrea mereu aici. Si dragostea ce ti-o port, nu e una fireasca. As putea sa-mi pierd controlul si sa uit de cele lumesti. Ai iubi atunci un extraterestru?
N-as vrea sa te pierd din minte. Decat sa te am fizic, mai bine sa te am in gand…”

“Dintre Soare si Luna, aleg Luna. Nu pentru ca m-am nascut sub supravegherea ei, ci pentru ca simbolizeaza noaptea. Si noaptea este punctul meu forte. Ziua nut e pot visa, si de-aia…”

“Daca as alege intre a fi cu tine si a stii totul, as alege sa fiu cu tine. Restul nu ar mai conta. Daca as alege intre viata mea si viata ta, te-as lasa pe tine sa mori pentru a te scuti de suferinta. Oare m-ai ierta?”

“Daca ti-as spune ca te iert, e ca si cum mi-as semna condamnarea la moarte. Eu te iert, dar tu nu vei stii niciodata. Si asta fiindca o sa gresesti mereu…”

“Chiar daca esti departe cu inima…o sa te iubesc atat de mult…cu viteza luminii la patrat!”

“Daca as vrea sa uit ceva in lumea asta din trecutul meu, te-as uita pe tine si momentele cu noi, pentru a evita neplacuta situatie de a te regreta. Fiindca, desi inima mea bate, bate precum limbile ceasului…ca sa treaca timpul!(fara rost)”

“-Nu credeam ca o sa-mi cedezi!
-La ce te asteptai? Esti o zeita pasionala, plina de mister si provocatoare. Iar eu sunt un barbat facut din carne si oase. Era imposibil sa iti rezist!
-Iar daca iubirea vietii tale era aici?
-…”

“Scumpul meu, nu mai plange! Nu vezi ca e in zadar? Ea deja te uraste. De ce mai tragic speranta ca te va iubi din nou? Nu vezi ca te uraste atat de tare incat nici nu-si mai doreste sa auda de tine? Nu te va uita niciodata. I-ai facut prea mult rau, lucru ce a marcat-o pe viata, incat esti de neuitat…”

“De ce plangi, scumpul meu? Nu are rost. Cand te-ai privit ultima data in oglinda? Plangeai sau zambeai? Daca plangeai, nu te-ai speriat de monstrul acela jilav? Si daca zambeai, nu ti-e dor de Fat-Frumosul acela gingas si adorabil? Mie imi e dor de el. Cand o sa vad in oglinda aceea buzele lui Fat-Frumos atingandu-le pe ale mele?”

“Frumosule, de ce nu esti urat? Stiai ca frumusetea ta ma vrajeste? De ce nu esti urat, ca toti vrajitorii? Pentru ca stiu! Stiu ca esti vrajitor!”


2 Responses to “Ganduri reci si calde”


  1. 17 Februarie 2010 la 12:57 PM

    „Daca ti-as spune ca te iert,e ca si cum mi-as semna condamnarea la moarte.Eu te iert,dar tu nu vei stii niciodata.Si asta fiindca o sa gresesti mereu…..”,superba descrierea eternului feminin,care ne facem pe noi barbatii sa va pretum si sa VA IUBIM ,o zi minunata 🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. 17 Februarie 2010 la 1:48 PM

    …..””Daca as alege intre viata mea si viata ta, te-as lasa pe tine sa mori pentru a te scuti de suferinta. Oare m-ai ierta?””…….ce nu se face din iubire!!pentru ai lua suferinta!!!!!!!!!!!….foarte frumos…🙂 :-*


Opinia ta este...

