16
Feb
10

O ultima scrisoare…

El: „Ieri plangeam pe-afara, cautand iubire
Astazi parca totul e o amintire.
Maine ce va fi? Real sau doar imagini?”
Uite asa consum cerneala si sute de pagini.
Cand incep cate-o scrisoare
O-ncep cu „Te iubesc”
Sa ti-o trimit, draga, oare?
Sau sa ma razgandesc?
Intins, pe canapea, pe podea, in dormitor,
Chiar si in baie de sunt, stiu ca te ador.
Scriu cu aceasta mana dreapta oscrisoare pentru tine.
Mana dreapta ce-ti tinea mana stanga stransa bine.
Ochii mei privesc acum cuvintele scrise urat,
Dar frumoase, fiindca….te iubesc mult

Ref: Ea: As vrea sa fiu versuri dintr-un cantec ce-l iubesti,
El: Si cand ajungi la refren, voi stii ca tu ma vrajesti
Ea: Vreau sa fiu cuvantul ce-l pronunti cel mai des
Si as vrea sa te aud spunand mereu…”te iubesc”

El: Iti mai scriu un cuvant, dorul ma apasa,
Suferinta e un gand care nu ma lasa.
Incepe vantul, cainii latra,
Si ies toti la poarta…
Aud zgomot in geam si tresar deodata
Crezand ca esti tu, jucandu-te, ca altadata,
Si ca in fereastra bati cu mainile…
Dar de unde…este toamna. Bat in geam doar frunzele.
Imi intorc privirea in aceasta foaie, noua.
Care are pe ea scris un cuvant sau poate doua.
Am atatea sa iti spun, gandurile-mi dau navala
Vreau pe toate sa le scriu, insa…nu mai am cerneala.

Ea: Vreau sa fiu o litera din preferatu-ti cuvant
Vreau sa fiu dacat un sunet din toate cate-ti ascult
Vreau sa fiu o raza din lumina ochilor tai
Vreau sa fiu iar luna din acele seri

El: Promiteam mereu, promiteam in vis
Si-ti promit si acum, iti promit in scris.
Iti promit, iubire, ca daca ma ierti,
Nu-ti mai dau motive ca sa ma certi.
Nu-ti mai pot da Luna, Soarele, stelele de pe cer,
Fiindca astea-s vorbe, fiindca astea pier.
Iti ofer, iubito, dragoste nebuna,
Ce dureaza o viata, nu decat o luna.
Iti voi da,iubito, toata viata mea.
Vei avea si ploi de stele in viata ta.
Imi inchei scrisoarea, privind catre usa,
Asteptand sa vii, sa vii tu, papusa.
Usa e inchisa. Stiu ca n-ai sa vii…
Esti plecata, scumpo. Zbori cu ingerii….


1 Response to “O ultima scrisoare…”


  1. 16 Februarie 2010 la 1:49 PM

    iubitoare cum esti tu…nu e alta-n lume..nu.
    si eu „”As vrea sa fiu versuri dintr-un cantec ce-l iubesti,””””dar nu am curaj…..
    frumoase poezii mai ai tu…..cred ca si eu am sa ma apuc ..de poezii…


Opinia ta este...

