20
Feb
10

Cateva versuri de hip hop nu strica ;;)

  • Eu n-am învăţat să zbor
    Şi când voi învăţa
    Promit să stau pe creanga mea
    N-am să zbor ca un amator
    Ci voi sta într-un aer trist
    Suferind,plângând ca un profesionist.
    Deşi o să primesc cheia
    Nu am să dezleg misterul;
    Îl voi lăsa să moară…
    Imagini cu mine or să dispară.
    Deşi în lumea asta totul este trist.
    Tuturor le curg lacrimi de artist.
    Însă eu nu voi plânge cu lacrimi de artist,
    Voi rămâne în continuare un om trist,
    Mai mult pesimist decât optimist.
    Am spirit romantic,nu realist.
    Doar admir ce-i real,fără frică
    Şi nu cred în teorii fără practică.
    Deşi iubirea există de mult timp,
    Prea puţini sunt cei care o simt…

    3 Responses to “Cateva versuri de hip hop nu strica ;;)”


    1. 21 Februarie 2010 la 1:04 PM

      „Voi ramane in contiunare un om trist,
      Mai mult pesimist decat optimist,
      Am spirit romantic,nu realist”
      Mirra ,superba poezia,multumesc sarutmana,o duminica minunata🙂
      p.s.ai o dedicatie muzicala.

    2. 19 Octombrie 2012 la 9:08 PM

      cauta-ma te rog sa-mi spui daca iti pot folosi versurile.. http://www.facebook.com/milly.mef?ref=tn_tnmn

    3. 14 Februarie 2013 la 10:42 AM

      Cauta-ma te rog am nevoie de versurile tale pentru primu meu album😛 http://www.facebook.com/alx.hurdy?ref=tn_tnmn


    Opinia ta este...

