21
Feb
10

„Adio” in stil adolescentin

Noi,tu şi eu,
E aşa de nostim,dar
E bine de ştiut
Că ne merge bine
Până ce spune
“S-a terminat”
Dar apoi o voce spune:
”Nu!” şi împreună rămânem!
Dacă-ţi cer să mă părăseşti
N-am să te rog să o faci.
Nu-i prea târziu,taci!
Să scapi n-ai să reuşeşti.
Dacă pleci,plec şi eu,
Şi-ai să realizezi
Să uiţi e greu.
Ştii bine,ştii rău,cum o fi!
Dar e atât de real
Că la final
Nu-ţi mai pasă orice ar fi!
Adio!Dar rămân cu tine,
Chiar de-i rău,chiar de e bine.

2 Responses to “„Adio” in stil adolescentin”


  1. 22 Februarie 2010 la 8:22 AM

    frumoasa poezie…. da !!! 🙂

  2. 22 Februarie 2010 la 12:08 PM

    „Sa uiti e greu.
    Stii bine,stii rau,cum o fi!
    Dar e atat de real
    Ca la final…”suerba poezia,o saptamana minunata🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.


Opinia ta este...

