25
Feb
10

O Nova super

O privire adanca a inimii mele,

O voce plapanda si un zambet de stele;

O piramida a gandurilor tale,

Poate o idila nascuta din petale.

Un cactus fara spini, infipt in gandul meu,

O ploaie fara nori, motiv de curcubeu.

Starnesti fericire si degaji pasiune…

Imi placi cand le spui lucrurilor pe nume.

Nu esti mister, dar prezinti interes.

Ai fi un Luceafar de mare succes!

Ai putea deslusi taine divine!

Ai putea retrezi dragostea in mine?

Esti un giuvaier predestinat

Unei printese din Albul Palat.

Giuvaier fantezist – adesea lucind

In ochii fetei cu suflet de-argint.

Mintea iti e plina de ganduri normale

Si vrei flori albastre, sa dormi pe petale!

Nu vrei o floare din campul cel verde,

Tu vrei tot campul, sa te dezmierde!

Nu scriu de dragul de a scrie cuvinte!

Scriu fiindca asta am eu in minte.

De-mi vei permite, am sa mai scriu

Si altadata. Acum e tarziu….


2 Responses to “O Nova super”


  1. 25 Februarie 2010 la 9:19 PM

    Mirra,minunata poezie,
    „Nu scriu de dragul de a scrie cuvinte!
    Scriu fiindca asta am in minte.”
    o seara minunata🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. 25 Februarie 2010 la 9:48 PM

    Ai putea deslusi taine divine!
    Ai putea retrezi dragostea in mine?

    ..ce poeme.. ce talent….. de nu le lui in fiecare zi .. te mananc!!!🙂


Opinia ta este...

