27
Feb
10

Hotii striga “hotii!”

Desi blogul “Bellamirra” l-am conceput pentru a aborda strict teme romantice, artistice, culturale, imaginare sau bazate strict pe subiectul IUBIRE; nu pot sa ma abtin, simtindu-ma atacata in mod indirect si inconjurata de cruzime.

Revin la subiectul PRIMA IUBIRE (si cea mai mare deocamdata :D). Iar asta pentru a iesi din chinul “gurilor spurcate”.

Pe 21 februarie 2010 (asta fiind duminica), dupa cum stiti (este inevitabil sa nu fi auzit macar de la vecini), echipa mea de suflet, prima mea iubire, a avut “meci” cu Universitatea Craiova (Drobeta Turnu Severin). Nu am vazut meciul (motive cardiace), insa l-am ascultat la radio, apoi, dupa meci, am vazut secvente. Din punct de vedere al arbitrajului, crainicii radio au spus ca a fost o partida echilibrata. Meciul s-a desfasurat calm, in conditii de derby (bine, derby vazura oltenii). Toate bune si frumoase…insa, inca de cand s-au delegat arbitrii partidei, hotii strigau “Hotii!”. Deja patronul cu doua clase (ca prigatu’ – una concentrata si restul de apa) al oaspetilor (s-a jucat in Stefan cel Mare) stia ca va pierde partida; el stia ca lotul echipei sale e mult sub lotul gazdelor si ca istoria nu le permite sa ia vreun punct in Stefan cel Mare si…apare vesnica “vina” a arbitrilor (parca ar fi jucat cu steaua si era “Brad Pitt” al Romaniei central).

Nu m-a afectat prea tare, stiind ca aceste negandite ies din gura unui…”patron” al leilor.

*In aceeasi etapa s-au jucat si partidele Poli Iasi – rrapid si steaUA – Ceahlaul Piatra Neamt. Evident ca rrapid si steaUA au pierdut. Un alt incident a avut loc pe stadionul cu nume si renume de cimitir unde galeria gazdelor a aruncat cu bulgari de zapada (poate si gheata) in antrenorul si in staful tehnic moldav, iar cum antrenorul oaspetilor nu a putut sa mearga la vestiare (in timpul jocului), a intrat pe teren. Stit ce masuri s-au luat in urma incidentului? O amenda cat o inghetata pentru patronul gazdelor, o tripla suspendare pentru Baciu (ce nume predestinat!), jucator al gazdelor, datorita semnelor obsecene aratate propriilor suporteri (nu stiu daca a cerut sau a dat), iar antrenorul Gheorghe Multescu a primit “liber” in tribuna pentru urmatoarele 3 partide oficiale, interzisa fiindu-i prezenta pe banca tehnica. Brusc mi-am amintit de cazul “bricheta” si de masurile luate atunci. *

Am facut aceasta paranteza pentru a reliefa lipsa de professionalism, lipsa bunului simt si ipocrizia “patronilor” de “cluburi”. Patronul echipei de pe stadionul cu nume de cimitir a racnit si a scuipat cu venin in stanga si in dreapta si a tarat pe Dinamo prin noroi cum a vrut el (verbal), uitand ce porcarii a facut echipa sa. De asemenea, patronul ciorilor, nu doar ca s-a aliat cu cel care i-a fost inamic in razboiul “bricheta”, ci a si dat dovada de invidie, razbunare prosteasca si lipsa de cunoastere a fotbalului. Sa nu mai spun ce am citit pe blogul “dumnealui” (unde am lasat si comentariu destul de ortodox si finut, care a fost ulterior dezaprobat). Ce credeti? Hotul striga “Hotul!”. Sa nu mai spun de patronul leilor…care gasise nod in papura: “Nu neaparat arbitrajul , dar si Prunea e de vina. Trebuia sa ne dea noua meciul, la masa verde, ca Prunea nu avea voie sa stea pe banca lui Dinamo”. Serios? Cititi regulamentul intai! Luati-l dvs pe Costea si duceti-l la reeducare (impreuna cu Baciu; vor progresa?). Oricum avem prea multi “blocnotes” cu “bulan” si prea multi dezechilibrati si dezinhibati in fotbalul romanesc.

Sa nu mai spun de asa-zisii jurnalisti care nu stiu ca “roz” e un adjectiv invariabil si care “sunt impartiali,dar Dinamo merita tot raul din lume”. Am incercat sa vad un meci al lui Chelsea in CL, dar…inca se comenta meciul Dinamo – U Craiova. Am schimbat programul TV si am urmarit un program al francezilor. Aia da oameni (si eu chiar am spirit patriot!)

In incheiere, ce pot spune? Dumnezeu sa-l ierte de fotbal! A ajuns sa fie condus de oameni repetenti inca de pe timpul gradinitei. Iar in ultimul rand, vreau sa fac apel catre DNA si politia romana: PRINDETI-I PE HOTI!


3 Responses to “Hotii striga “hotii!””


  1. 1 Dany
    28 Februarie 2010 la 8:24 PM

    Ai dreptate 100 %, hotul in general striga hotii ca sa se dea el cel corect exemplu un alt repetent cu 2 clase ca si trenul : Cornel Penescu cel cu nustiu pai nustiu ca nustiu ce fac daca ma mai „fura” arbitrii. Dinamo in anul in care a castigat ultimul campionat daca imi aduc bine aminte, timp de 32 de etape nu a avut nici 1 penalty desi au fost enspe mii de faze dubioase primind pana la urma mult asteptata lovitura de la 11 metri daca nu ma insel, la meciul de la Iasi cand Dinamo a facut egal si a devenit campioana oficial cred ca Danciu a bagat golul atunci. Dinamo cand este furata nu are voie sa acuze dar cand un arbitru greseste impotriva echipei care joaca cu Cainii Rosii, toti acuza pe Borcea ca umbla la „butoane” ceea ce mi se pare aberant si lipsit de realism deoarece daca imi aduc aminte cum a castigat ungurii de la CFR Cluj campionatul in 2008 cu numeroase gafe ale arbitrilor por CFR, cel mai sonor nume fiind cel al lui Blaj din Baia Mare care am inteles ca are si afaceri cu patronul Clujului Arpad Paskany iar gafa aceia de la Bistrita mi se pare de-a dreptul revoltatoare cand arbitrul se afla la cativa metri de faza si a dat penalty la o cazatura imaginara a lui Fabbiani. Steaua sa nu uite ca are arbitrii de „casa” foarte multi : Coltescu, Tudor bine si de Dinamo se zice ca l-ar avea apropriat pe Hategan si pe retrasul Corpodean DAR acestia cand au arbitrat Dinamo, NU au facut gafe si mai ales impotriva echipei adverse, numai sa-mi amintesc cum n-ea tocat de fiecare data Tiberiu Lajos si inca in Stefan cel Mare. La Craiova cand nu am avut un penalty clar si un offside imaginar la Danciulescu. Asa ca nu o sa mai ascult scandalurile lui Mititelu care in loc sa bage bani la echipa mai bine se cearta pe la tv. de cand se lauda ca ia campionatul :))) Toti ar vrea sa bata pe Dinamo desi nu investesc banii pe cand Borcea baga milioane, mai greu dragilor cu Dinamo mai ales la steauuua care i-a jucatori gratis sau rapid care nu da salarii la timp, joaca gradinita cu burta goala de „placere”, asa ca GURA MICA repetentilor gen Mititelu’, Jiji, Penescu, Iancu, zgarcitul de Copos, in viata mai culegi si ceea ce investesti si la Dinamo din fericire s-au bagat bani multi. Bravo Mirra pt. realism ! Forza Dinamo !!!!!

  2. 2 Harry
    2 Martie 2010 la 3:25 PM

    astea sunt doar cateva motive pentru care subsemnatul nu se mai uita la fotbal. Mirajul banilor imping toti ciobanii sa se faca patroni de echipe. Acum tin cu steaua doar asa… ca eram fan infocat in trecut. Acum Din STEAUA de alta data a ramas doar praf de stele sau mai bine zis sunt vai de steaua lor. Rapidul merge cu viteza personalului. Universitatea Craiova ar trebui sa se redenumeasca in „Avantu’ Prabusirea”. Poate vedem ca la sfarsitul campionatului Pandurii Tg. Jiu ajung pe loc de Europa sau Champions League pentru ca deh…Echipele „mari” din Romania sunt prea ocupate sa se certe intrea ele.

    P.S. Fotbalul (in general nu doar cel roamanesc) e naspa.

  3. 3 PakeEmumele
    27 Mai 2010 la 6:17 AM

    Just want to say what a great blog you got here!
    I’ve been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

    Thumbs up, and keep it going!

    Cheers
    Christian, iwspo.net


Opinia ta este...

