08
Mai
10

Pentru totdeauna

Au trecut mulţi ani de-atunci.
Încă am buzele dulci
De la sărutul pe care mi l-ai dat
Pe buze…în minte…a rămas imprimat.
Ai ales o altă viaţă
Una fără de speranţă…
Ai ales un conducător fără frică.
Lumea asta pentru mine-i mică
Iar aceea pentru tine-i mare.
Dar nu…ai ales să fii o stea scăpărătoare,
Fără nici un fel de apărare,
Fără drept,fără iubire,fără onoare.
Iar pe mine m-ai lăsat visând…
Aştept.Aştept un semn,dar când?
Nu ţi-e milă să mă vezi tremurând?
Să nu dispari din al meu gând.
Căci doar acolo te mai pot avea…
Lumea ta nu coincide cu a mea…
Eu încă sper…căci lumea mea e plină de speranţă.
A ta e goală…plecaţi toţi în vacanţă.
Ţi-am măsurat iubirea-m lacrimi.
Mi-ai măsurat iubirea-n patimi.
Dorinţele tale îmi erau porunci;
Mă gândeam să pier de atunci
Dar tu m-ai împiedicat să pier
Nu m-ai lăsat pradă dorinţei de fier.
Eram între ciocan şi nicovală,
Dar calea ta era cea mai uşoară.
Ai ales să pleci spre nicăieri,
Fără ierni şi fără veri,
Fără frig,fără căldură,
Fără dragoste şi ură.
Te-ai stins ca o lumânare;
Dar tu erai întreagă
Ardeai ca o flacără,
Şi-ai dispărut ca un foc…
…a rămas doar fum.


1 Response to “Pentru totdeauna”


  1. 9 Mai 2010 la 11:00 AM

    Mirra,superba poezia,o duminica minunata🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.


Opinia ta este...

