11
Mai
10

Revelatie…

11 Mai 2010, o dimineata agitata, dureri de toate felurile (mai ales primele foarte mari dureri dupa operatia de acum aproape 3 luni) si nervi de toate felurile. Ma intreb: ce am? Si imi amintesc ca am ceva…dar nu stiu ce.
Am deschis ochii si mi-am zis: „Ceva nu merge bine.” Si uite asa mi-am stricat toata ziua! Bine ca nu am fost la orele de romana, altfel riscam sa stric ceea ce a mai ramas din relatia mea cu profa. Relatie am zis? Mi-am amintit ceva…Ceva ce m-a intristat foarte tare, anume faptul ca ii duc dorul cuiva; rau de tot. Atat de dor imi e incat imi vine sa stau in pat inconstienta, sa dorm pana duminica. Dar nu se poate. Joi am un test la bio, vineri altul la istorie. Atunci, ce fac? Cafeaua nu mai ma ajuta deloc. Degeaba o beau. De asemenea si cu mancarea. Degeaba mananc, cat tot flamanda sunt. Ce stare…
Deschid PC-ul, winamp-ul, netul…o mare dezamagire! Muzica nu mai ma ajuta nici ea, iar netul nu e o solutie, asa ca merg sa vad ce am de facut prin casa, prin gradina chiar. Nimic. Am facut totul ieri. Azi nu trebuie decat sa imi strang patul si atat. In 5 minute e gata…Dar ce fac cu celalalte ore? Nimic…Caut o alta modalitate. Scriu pe blog. Foarte tare! Dar ce? Nu am idei. Ma uit la ceasul de la telefon! Corect! El…e pe ecranul meu. Super. Nu e singur! Oare de ce tace?
Si uite asa gasesc ce sa scriu pe blog: despre cat de norocoasa sunt si cat de ciudata e viata. Cum poate veni soarele dupa 10000 de nori negri! Cat de norocoasa sunt eu din moment ce pot sa visez, sa ma gandesc, sa imi imaginez o droaie de minuni ce mi s-au intamplat si mi se vor intampla (?) , sa fiu a unui baiat putin spus perfect, potrivit…
Asa ca las durerile in durerile lor si …azi esti tu, maine esti tu, mereu tu. Iar daca se va intampla sa nu mai vrei sa fii tu, vei fii tu fara sa stii ca esti tu.
PS: Te iubesc…


0 Responses to “Revelatie…”



  1. Lasă un comentariu

Opinia ta este...

