20
Mai
10

Ce culoare îţi place cel mai mult?

M-a întrebat cineva dacă îmi plac culorile, ce culoare îmi place cel mai mult, ce nu…etc.
Nu-i puteam spune direct că ador roşul, pentru că m-ar fi întrebat de ce tocmai roşu. Iar dacă mi-ar fi pus şi întrebarea asta, aş fi răspuns că ador roşul deoarece simbolizează dragostea, pasiunea, adorarea. E bine că am tăcut din prima, altfel acel cineva mi-ar fi spus că m-a întrebat de culoarea mea preferată, nu de simbolul ei. Şi m-aş fi ruşinat foarte tare. Şi totuşi nu îi puteam spune că roşu îmi place cel mai mult. Şi-ar fi dat seama ce fel de persoană sunt! (pasională, vulcanică, iubitoare, imprevizibilă şi DEVOTATĂ). Pur şi simplu am tăcut vreo 5 minute. Ştii cât de frustrant e să te întrebe cineva ceva atât de banal, iar tu să taci vreo 5 minute? Îţi spun eu: e foarte frustrant! Să nu mai zic cât de frustrant şi stânjenitor a fost pentru cel care m-a întrebat asta! A fost o simplă întrebare, printre altele obişnuite:
-Şi…ce culoare îţi place cel mai mult şi care deloc?
După o lungă, foarte lungă tăcere, vine şi mult aşteptata mea replică:
-Îmi place, când mă trezesc, să văd bleul cerului. Îmi place, când ies în aer liber, verdele ierburilor, să privesc oranjul soarelui. De asemenea, îmi place argintiul din stele şi albul lunii găzduite de albastrul închis al cerului de seară; îmi plac auriul grâului, galbenul gălbenuşului de ou, rozul petelor de vin, violetul zambilelor olandeze şi maroul din ochii lui căprui.
-Şi roşu?mă întreabă acel cineva.
-Şi roşu, zic eu. Ador roşul sângelui, al trandafirilor roşii, al vinului pur, al mărului, al pătlăgelelor roşii, al căpşunilor, al rujului…
Şi-uite aşa, cineva şi-a dat seama ce culoare îmi place cel mai mult. Uneori, când ne place ceva cel mai mult sau din contră, avităm acel ceva. Eu doar abia aşteptam să ajung la „roşu”, încât am uitat de el…


2 Responses to “Ce culoare îţi place cel mai mult?”


  1. 20 Mai 2010 la 5:54 PM

    „Şi totuşi nu îi puteam spune că roşu îmi place cel mai mult. Şi-ar fi dat seama ce fel de persoană sunt! (pasională, vulcanică, iubitoare, imprevizibilă şi DEVOTATĂ). Pur şi simplu am tăcut vreo 5 minute. Ştii cât de frustrant e să te întrebe cineva ceva atât de banal, iar tu să taci vreo 5 minute”
    e frustrant pentru ca asta inseamna pentru tine, si stii doar tu asta!!,,pot iubi rosul pentru ca sunt un asasin, pentru ca imi plac ardeii iuti ce sunt rosii, pentru ca imi plac rosiile, pentru ca imi plac trandafirii…care de obicei sunt semnificativi doar prin culoarea rosie, pentru ca Ferrari …a fost intotdeauna predominata de culoarea rosie, si alte motive.
    culoarea albastra ce semnificat are???
    pot fi pasional,vulcanic,iubitor,romantic,imprevizibil,DEVOTAT…. si fara sa imi placa culoarea rosie!….e o idee gresita !!

    stii ce e frustrant!?.. sa iubesti si sa crezi in chestii imposibile….. noroc ca oamenii din cand in cand revin cu picioarele pe pamant….. (chiar daca de multe ori e prea tarziu)

    deci in concluzie … sunt lucruri mult mai frustrante decat sa spui ca iti place culoarea rosie!

    iti dai seama ce ar fi … daca toata lumea ar fi frustrata …..cand vine vorba de o culoare preferata!!? De cand o culoare trebuie sa aiva neaaparat un semnificat?

    • 20 Mai 2010 la 6:09 PM

      Draga „blackangel1986”, eu pur si simplu am descris o intamplare. E la aprecierea cititorului daca e falsa sau adevarata, corecta sau eronata, ceva general sau particular. E treaba ta daca iti plac ardeii iuti, ferrari rosu (scz daca e pleonasm) sau rosiile (care tot patlagele rosii inseamna). Si daca ti se pare o chestie destul de nefireasca ceea ce am mentionat eu, de ce ma mai intrebi ce simbolizeaza albastru? Ehei, suntem oameni.Iar oamenii sunt diferiti intre ei, au conceptii diferite, la fel ca noi doi. Cat despre lucruri imposibile, stii cine crede in ele? O persoana nebuna, bolnava mental. Cum sa CREZI realmente in ceva ce stii ca nu exista, nu a existat si nu o sa existe vreodata? Trebuie sa fii nebun sa crezi in nimic.
      Iar daca tu din toate astea ai inteles ca E FRUSTRANT SA ITI PLACA ROSU, atunci e grav. Nu vreau ca altcineva sa creada asta. Chiar nu e asta mesajul. Cine are ochii deschisi, intelege ceea ce vream sa spun. Pentru nelamuriri/nelamuriti, astept „critici” in continuare. Multumesc anticipat🙂


Opinia ta este...

