27
Mai
10

Glisto a strigat!

Chiar de-s un intrus pe pom,
mă bucur că nu sunt om;
dar sufăr la fel ca omul
atunci când îmi taie pomul…

Ca şi el, sunt uluit
când mă văd rămas falit.
Sufăr mult şi mă consum
şi-s lihnit de foame acum.

Pe copaci s-a pus impozit
şi trăiesc ca-ntr-un depozit.
Frunzele costă şi ele
şi-s vai de zilele mele!

Fiu-meu vrea la discotecă,
nu la şcoală, bibliotecă…
Sora-sa vrea în Bamboo,
nu la piesele de teatru.
Am ajuns să-mi doresc
decât să trăiesc…

Şi mai mi-aş dori eu
o zi să fiu Dumnezeu,
şi-atunci cu moartea să mă joc
pe oameni să-i pun în al meu loc
să vadă şi ei cât îmi e de uşor
în mâini să îi strâng, să îi omor!

Căci ei omoară,fără ruşine
toate vietăţile mici ca mine.
Dar dacă lor le moare o rudă,
durerea lor e mult mai profundă!
La fel de profundă este şi a nostră!
De ce-ai făcut, Doamne, lumea-aşa proastă,
iar pe noi nişte vieţuitoare fragile?
Superiorii nu-s fiinţe umile…


1 Response to “Glisto a strigat!”


  1. 28 Mai 2010 la 6:31 AM

    Mirra…ROMANIA TREZESTE-TE!!!


Opinia ta este...

