06
Iun
10

_______Azi plec_______

Adio…
Nu plânge.
Sunt nevoit să plec,
şi alţii au nevoie de mine.
Ţi-am lăsat un plic pe masă;
cheile sunt lângă el…
astăzi tot ce mai contează
este să îmi văd de drum.

Nu asculta la cei din jur;
Te-am iubit şi încă te mai iubesc;
mi-e sortit să te iubesc doar pe tine.
Plec, nu vreau să te rănesc.
Plec, sunt nevoit să plec.
O durere mi-a închis orice drum…
A fost prea devreme,
iar acum e prea târziu; şi-ţi spun
că sunt nevoit să plec.

Adio…
Nu mă suna…
Acolo unde voi ajunge eu
nu există telefon.
Plec cu teamă şi dor,
dar nu voi putea privi înapoi.
Să nu suferi că plec.
E vina mea, nu a noastră sau a lor.
Să nu mă aştepţi diseară,
n-am să vin; n-am să pot.

În curând vei afla
ce durere mi-a închis acel drum
şi mi-a deschis acest drum
acest drum al plecării, al disperării.
În curând se va şti
încotro voi pleca.
Azi voi muri, iubita mea.

Adio…
Nu plânge.
Azi te iubesc,
Mâine nu voi mai fi…


0 Responses to “_______Azi plec_______”



  1. Lasă un comentariu

Opinia ta este...

