06
Iun
10

O zi super (in care iti vine sa dai…autografe)

2 iunie 2010, o zi care se anunţa ZIUA ULTIMEI PROBE DE BACALAUREAT, SERIA ORALĂ – inventată mai nou de către DOMNII CARE ŞTIU CĂ (nu ce)  VOR – s-a transformat în una din cele mai aiurea zile din viaţa mea.

De ce asta? Pentru că…

  1. Încă din tentativa de zori ai dimineţii (01-02 noaptea)  aflu şi eu (dintr-un mass, evident, recepţionat abia la ora 14.30 a zilei cu pricina) că trebuie să filmăm drumul spre şcoală…(mă mir pe cine interesează). Evident că nu am facut…

  2. Deşi programată abia pe la ora 15.00 – 16.00 , cu intenţia de a ajunge pe la ora 12.00 la examenul de BAC, aflu că şi în jurul orei 11 e loc pentru mine.

  3. La 10 primesc un telefon, iar la 10.30 vine mândru maxi taxi.

  4. Înainte să plac, aflu că mi-a murit unicul unchi care mai era în viaţă (din fraţii străbunicului meu)

  5. Ajung la şcoală, mi se spune să îmi iau cele necesare în sală (nespecificându-mi anume CE) şi intru (în maaare grabă) în sala 7. (nici măcar nu ştiu ce anume să cer).

  6. Extrag biletul, mă uit pătrat la el, merg în bancă şi…încep să-l rezolv.

  7. Profele mă ascultă la ORAL cu un aşa drag…(se înţelege, sunt în plină grevă).

  8. Evident, doar Mihaela m-a aşteptat să ies din sală. Mă întreabă cât am luat, iar eu îi răspund: aflam pe loc rezultatul?

  9. La ora 14 fără ceva ajunge şi mândra acasă. Aşa bine e acasă…(până îmi primesc pentru a nu ştiu câta oară reproşuri pe aceeaşi temă)!

  10. Chestii, trestii, socoteli…am plecat la somn. A doua zi trebuie să predau filmuleţul (cel inexistent) şi am şi 2 ore de mate (vai de săptămâna mea).

  11. Va iubesc. Noapte bună! >:D<


2 Responses to “O zi super (in care iti vine sa dai…autografe)”


  1. 7 Iunie 2010 la 10:01 AM

    Mirra,am autograful tau pe blogul meu,o saptamana minunata🙂
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. 7 Iunie 2010 la 2:43 PM

    Multumesc frumos. O saptamana minunata si tie!


Opinia ta este...

