08
Iun
10

Pentru că există Şincai

Păşind pe tărâmul verde-închis,

mi-am făcut debutul în marele vis.

Sute de ochi din faimosul castel

mă priveau continuu;eram fără zel.

Cu acest sentiment, această răcoare,

credeam că mă-aşteaptă 4 ani de închisoare.

(cred că asta simţea fiecare)

în prima cameră din castelul cel gri,

cu uşile albe şi pereţi aurii

acoperiţi de integrale, vectori, matrice,

puteai ameţi, cât „peşte” ai zice.

A doua încăpere era mai bogată:

cu multe computere era dotată:

monitoare, mouse, tastatură şi prize.

Când trebuia să ieşim, ne-apucau nişte crize…

Eram într-o altă încăpere

-şi ea cu cifre şi vectori (era pe gustul tuturor)

dar avea în plus un oscilator,

motoare, iar prize şi…becuri.

Şi mai erau încăperi. Destule!

Care mai de care – nenule.

Din vina programului ce ni se părea dur,

am învăţat ce înseamnă şi „chiul”.

Dar după 4 ani de instrucţie în colegiu,

am aflat că un chiul nu-i un privilegiu;

ci e alegerea cea mai neinspirată făcută:

un chiul echivalând cu o speranţă pierdută.

Nu ne vom mai întâlni cu-aste clipe de cer.

Ştiu că la asta mulţi au spus: SPER!

Dar, ajungând la vărsta greutăţilor adevărate,

ar da timpul înapoi. Dar nu se poate…

N-am plâns pentru-un doi sau vreun trei.

Ştiam c-am să-i îndrept eu pe ei!

Iar pentru zece nu m-am bucurat.

Tot ce contează e ceea ce-am învăţat.

Aşa au trecut cei patru ani, prea uşor…

Ani de care sigur ni se va face dor.

Timpul care a făcut din nişte răsfăţaţi

oameni în toată firea, respectaţi.

Supăraţi, trişti, veseli, fericiţi,

în acest liceu am fost prea iubiţi

de profi, de directori, de întreaga echipă

de toţi cei ce au grijă ca Şincai să nu se ducă de râpă.

Acum, faţă în faţă

-noi – dumneavoastră.

Ne luăm la revedere.

Ne-a făcut plăcere!

Dar nu, nu vom plânge ca nişte şvabi.

Plânsul e atributul celor slabi.

Gata. Plecăm. Noi vă lăsăm;

v-aşteaptă bobocii. Să-i aplaudăm!

(PENTRU CA NU L-AM UITAT „PRE” ŞINCAI)



2 Responses to “Pentru că există Şincai”


  1. 9 Iunie 2010 la 8:48 AM

    Mirra,succes in viata….,o zi minunata🙂
    p.s.ai o dedicatuie muzicala sper sa-ti placa.

  2. 10 Iunie 2010 la 11:26 AM

    Buna ,sunt adminul siteului http://www.jocuri-tari.ro , si iti scriu acest comentariu pentru ca as dori link exchange cu blogul tau ,daca este deacord lasa-mi un comentariu aici jocuri-tari.ro/link-exchange/,pe mine trece-ma cu titlul jocuri online,multumesc.


Opinia ta este...

