12
Iun
10

O zi din viata unor moldoveni

Sătui de bancurile care îi au ca protagonişti, moldovenii iau atitudine. Luând exemplul OAMENILOR CU TELEVIZIUNE PROPRIE, moldovenii îşi fac program de televiziune. Propriu. Cum la modă sunt subiectele ce ţin de PURA IMAGINAŢIE, FALSUL DE TOATE ZILELE, moldovenii îşi fac postul de televiziune MOLDAVIA’S MOMENTS. Şi cum totul este ÎN DIRECT şi ÎN EXCLUSIVITATE (adevărul este că moldovenii uimesc pe zi ce trece), iete că au şi o emisiune “di şartă”.

Un reporter de 20 de ani, frumos, dat în ‘a mă-sii de frumos, bun, nefumător, tandru, pasional, absolvent al facultăţii de jurnalistică din cadrul Universităţii di Tăti Şelea din Făltişeni, ia primul interviu unui cuplu proaspăt căsătorit, el, Gheorghe, 60 de ani (miliardar de o viaţă), ea, Mioara,  18 ani (o romantică incurabilă, virgină, moldoveancă, frumoasă…). Ce să mai? Perechea potrivită (în a exemplifica iubirea contemporană).

Reporter: Domnule Gheorghe, ce vă place şel mai mult la soţia dumneavoastră?

Gheorghe: Şel mai mult? Ăăăă….Sânii…

Mioara (irascibilă): Poftim?! Ai zis că ti însori cu mini că-s frumoasă, intelijăntă, săcsi şi că nu ti interiesează dicât trupul mieu di viespe…

Gheorghe: Iubiţâca mea, şel mai mult îmi plaşi sâ ni duşem la mol, sâ ni cumpărăm ţoali…

Mioara(fericită): Oh, iubiţăl. Iartă-mă! Sânt o proastă!

Reporter: Doamna Mioara Scumpica, v-aţi căs’torit cu Gheorghe pientru bani şi pentru un loc’şor în societati?

Mioara: Nu, băg’reţule. Tot ş-am facut în viaţă, o fo din dragoste. Io –s o moldoviancă cinstită, munşitoare, căreia-i plaşi să şie tot timpul alături di soţ, să îi susţină. În plus, am fo şi fată mare când m-o luat di nievastă.

Reporter: Aşa di tânără v-aţi căs’torit, ăi? Nu ziserăţi că s’teţi proaspăt căsătoriţi?

Mioara: Ba da. Pân’ acum m-am pastrat…

Reporter: Doamna Mioara, ce vă plaşi şel mai tare pi lumia asta?

Mioara: Şăl mai tare mi-o plăcut…Acum îmi plaşi şopingul. Îmi plaşi să mierg la mol şi să fac şopiguială di şeia.

Reporter: Doamna Mioara, apoi şe-nseamnă şela mol?

Mioara: Cum? Nu auzişi şi-i ăla mol? Locul şela unde si faşe şopinguială.

Reporter: Aveţi cumva de idée cum se scrie “mooool”? zice reporterul prelungit.

Mioara: Uiti şe…am terminat lişeul di filologii…Mol ăla di zişi dumnieata, se scrii cum se audi: M, O, L! MOL! Crezi că-s proastă? Nu, nu mai stăm. Haidi, iubiţăl.

Reporter: Dar “şoping”…ştiţi cum se scrie corect?

Mioara: Dija mă calşi pi tăţi nervii. Şoping se scrii cum si audi şî gata. Haidi, iubiţăl!

Reporter: Domnule Gheorghe, cari-i şăl mai mari vis al dumneavoastră?

Gheorghe: Şăl mai mari vis al meu esti să…am copii frumoşi ca mine şi talentaţi ca mama lor.

Reporter: Doamna Mioara,dar dumneavostră la ce aveţi aşa mare talent?

Mioara: Cum la şe? Am 15 filmi la activ, domnule reporter. Mă cunoaşti tătă America!

Reporter: Ah, sunteţi actriţă de talie internaţională? Vă felicit.

Mioara: Mda, mulţămesc. Îs sufleur…Haidi,iubiţăl!

Gheorghe: Mergi tu înainte, vin după tine. Iete, bani. Ia bani şi du-ti la “mol”.

Mioara merge înainte, iar discuţia între reporter şi domnul Gheorghe continuă.

Reporter: Domnule Gheorghe, chiar credeţi că a fost virgină?

Gheorghe: Atâta timp cât ea crede că îs miliardar, apăi ce mai contează restul?

MORALA: Nu doar femeile sunt inteligente. Şi bărbaţii pot simula…


1 Response to “O zi din viata unor moldoveni”


  1. 13 Iunie 2010 la 10:23 AM

    Mirra🙂🙂🙂 ai dreptate ,o duminica frumoasa !
    p.s.ai o dedicatie muzicala.


Opinia ta este...

