23
Iun
10

Femeie…

Am hotărât să ies din semiîntuneric,
Să-mi caut insistent momentul prielnic,
Să-mi îngrop trecutul sub pietre de moară,
Să ajung la cer; dar îmi trebuie o scară.
Chinuit de-amintiri, de relaţii pasagere,
Mă şi vedeam celibatar printr-un pahar de bere;
Aşa că am luat un creion şi o hârtie
Să-mi schiţez iubita perfectă. Wow! Ce nebunie…
Înconjurat de hârtii greşit însemnate,
Cred că iubirea există doar în carte;
Aşa că m-am lăsat pradă valurilor de vin
Prin care înoata zâmbind un suflet divin.
Fără să-mi dau seama, fără să vreau,
A ieşit o zână din vinu’ care-l beau.
E o zână fără formă,
Fără chip de madonă…
Dar nu m-ai speriat,
Ci te-am modelat,
Ţi-am dat o formă şi un chip,
Şi, în sfârşit, te-am definit.
Te-am creat pe gustul meu.
Fiind al tău Dumnezeu,
Ţi-am dat viaţă şi culoare,
Dar te-am făcut şi muritoare.
Cu părul lung şi blond şi creţ,
Îi semeni Soarelui măreţ.
Cu vocea caldă, ochii sclipind
În raze-albastre de argint,
Începi să fii la fel ca Luna,
Perfectul de dintotdeauna.
Să mă ierţi că te-am făcut muritoare…
Ca Frankeinstein, sunt obsedat de propria-mi creaţie,
Dar te iubesc şi fizic, nu doar în imaginaţie.
Eşti fata morgana din celebrul deşert
În vene nu cu sânge, ci doar cu vin fiert.
Doi spineli am ales să-ţi fie ochii; zău
Că nasul Cleopatrei e urât pe lângă-al tău!
Iar gura ta, apărătoare ca un scut,
Mă-ndeamnă zi şi noapte cu grijă s-o sărut.
Eşti perfectă,eşti femeia mea de vis,
Eşti îngerul sălbatic fugit din Paradis.
Eşti natura mea, eşti tot ce cred că-i bine.
Să mă ierţi dacă mâine m-oi plictisi de tine…
Că aşa sunt eu, din neam aşa-i şi tata.
Azi îmi placi tu şi mâine poate alta…


0 Responses to “Femeie…”



  1. Lasă un comentariu

Opinia ta este...

