23
Iun
10

SCRISOARE CĂTRE AFRODITA

SCRISOARE CĂTRE AFRODITA…ĂSTA E UN ALT FRAGMENT DIN ROMANUL MEU. SCRIS LA ORELE DE MATE, EVIDENT. TOT ÎN CLASA A 11-A…AH, ŞI E SCRIS ÎNAINTE SĂ APARĂ TWILIGHT!
„Iubită Afrodita.E pentru prima dată când îţi scriu şi cred că şi pentru ultima oară pentru că sunt sigur că după scrisoarea asta mă vor exmatricula şi nu o să mai am prin cine să-ţi trimit scrisorile.Aici,cel puţin o persoană ştia adresa ta.Vreau să ştii că m-am îndrăgostit de tine.Aş vrea să mă reflect în ochii tăi albaştri precum marea şi să mă pierd în misterul tău condus de buzele suave şi dorite precum roua dimineţii;iar părul tău blond natural dă sens ochilor mei umili ce ar vrea să te vadă în fiecare noapte.Luminezi în viaţa mea precum Luceafărul în poeziile lui Eminescu.Paşii tăi lini înduioşează lumea mea tumultoasă.Mâinile tale albe şi corpul tău suav îmi dau senzaţia perfecţiunii. Îmi e foarte dor de tine şi nu uita să-mi apari în următorul vis.Abia aştept să adorm!
Cu multă iubire,Eduard.”


2 Responses to “SCRISOARE CĂTRE AFRODITA”


  1. 1 Korynna
    18 Noiembrie 2010 la 7:06 PM

    Heeeyy .. mai stii ca intr-a 11a mi-ai scris de ziua mea o scrisoare e dragoste exact cu textul asta?:))) .. ce vremuri :”>

    • 18 Noiembrie 2010 la 7:51 PM

      Da, colega. Stii, am uitat sa specific ca de fapt tu m-ai inspirat. Eram asa in pana de idei…ce cadou sa iti fac…ce mesaj sa ii trimit eu fetei asteia…si uite ca a iesit o scrisoare care apare si in romanul meu…DECI, REPET: TU M-AI INSPIRAT. PE BUNE! In sensul frumos :-*
      Ma bucur ca iti amintesti de mine si de vorbele mele (frumoase).


Opinia ta este...

