02
Iul
10

Neologismul „Cocalar”

Mi-a fost dat să văd, într-o zi specială, păşind din autobuzul 323 pe pământ (că în aer nu aveam cum), un tip ce mi-a produs un şoc moral.Cuvintele mele, spuse în gând, au fost: „Wow! Jeez! Dar e pe bune. Chiar există…” Nu era niciun Făt-Frumos, vreau să vă zic! Din contră, era unul mai ciudat decât Spânul. Dar nu era roşcat (deloc). Ba chiar era brunet, deşi era tuns aproape „zero”! Bărbierit, ce e drept (cu brişca, barda, nu ştiu, dar bănuiesc), dar cu ochelarii la ochi. Şi nu erau de vedere, ci de soare. Dar afară era foarte înnorat. Şi chiar plouase. Întrebaţi-l pe Alex! De vestimentaţia lui…nu mă pot plânge. Deloc! Purta un tricou original, adus din Spania 100%. După ce mi-am dat seama că e adus din Spania? Păi nu oricine are tricou inscripţionat „ DE PUTA MADRE”. E perfect aşa! Vocabularul limbii române se îmbogăţeşte pe zi ce trece. „Mişto”, nu? Şi cum altfel nu se putea, 69 era imprimat pe tricoul lui.

Nu se mai zice TELEFON, ci se zice TELEFO’! Dar nu mai contează! Până la urmă, tot cu „Ce faci, fă iubito?” începe el descuţia, fie la TELEFON sau TELEFO’.

Nu ştiu ce i-a răspuns individa, dar următoare lui replică a fost „Şi frac-tu ştie? Să moară mă-ta?” urmată, evident, de un răs de afumat la cadelniţă. În continuare, replici „creştine”, jigniri la adresa fetei, mamei fetei…Oh, şi nu am fost vreo ascultătoare sau crainică a Radio Şanţ, dar dacă el zbiera în receptor, cu ce sunt urechile mele de vină?

După ce i-a închis tipei cu celebrul „Hai te pup, dă-te-n sânge”, a urmat o serie de plescăituri de „ciungă de la MEGA IMAGE”. Să nu mai spun că a început să asculte la SON TELEFO’ menele, sincer nu ştiu ale cui. Asta pentru că îngâna sau încerca să îngâne o voce firavă de cioară în timpul schimbării vitezei. „Vreţi nebunia lu’ Salaaaaaaaaaaaaam? Că şi Nebunia vrea salamu’ vostruuuuuu!” …

Cu asta, mi-a închis ochii. M-am urcat în maxi taxi, că abia după o oră ajunsese în staţie şi am zis: Doamne…ce înseamnă să nu fim rasişti…

4 Responses to “Neologismul „Cocalar””


  1. 1 PRIZONIERINLAGAR
    2 Iulie 2010 la 9:41 PM

    Aici nu-i vorba de rasism,ci despre altceva.Romanii nu caracterizeaza foarte bine acesti oameni prin termenul de „cocalar”.Ei sunt defapt niste mici megalomani.Pericolul vine din ideea ca ar putea deveni mari megalomani,intr-o zi.

  2. 2 Razna
    12 Iulie 2010 la 6:22 PM

    „Nebunia lu’ Salam” :))))

  3. 19 Iulie 2010 la 11:46 AM

    pai bine tu… , era mai interesant daca era intr-un BMW tunat, cu maneaua la maxxxxim ?
    barbierit cu parlitorul de porci?…
    mi se pare ca era rrom si nu roman!… dupa cum stie sa „vorbeste” =))

  4. 4 seo
    9 Decembrie 2010 la 3:22 PM

    Another great post, good going! inscrieri manuale in directoare


Opinia ta este...

