07
Iul
10

Proba eliminatorie – TRECUTĂ

După cum spuneam în cel de-al doilea articol al meu, corectitudinea e ceva imposibil. Pentru mine. Am tot alergat după ea, dar ea se încăpăţânează să iasă învingătoare.

Ce şi cum? Păi uite că am ajuns şi eu la probele finale din viaţa mea de şincaistă, anume BACALAUREATUL! După săptămâni de curiozitate, nicidecum de toceală maximă, chinuri psihice şi chiar certuri zilnice, sosise „Săptămâna Mare”, adică Săptămâna Bacalaureatului.

Ziua I – proba scrisă la Limba şi Literatura Română. Nu aveam nici un stres măcar. Doar curiozitatea de a afla ce anume îmi poate pica. Şi, după 6 luni în care îl tot băteam pe tati la cap cu „îmi pică basmul, ca la capacitate”, îmi pică basmul, ca la capacitate. Culmea e că doar basmul, comedia şi Ion Barbu îmi repetasem. Dar sentimentul că totuşi ne va pica basmul persista. În fine, am ieşit destul de bine din prima probă.

Ziua a-II-a – proba scrisă la Limba şi Literaura maternă. Adică am stat pe bară.

Ziua a-III-a – proba scrisă la…matematică. Nu am intuit decât faptul că…o să fie bine, mă voi descurca, nu o să mi se întâmple nimic rău, problemele nu mă supără, sunt optimistă, răul e departe de mine (deja se vede că urmăresc uneori desenele animate Kid vs Kat), iar totul s-a desfăşurat, ca la română, fără stres.

Ziua a-IV-a – mi-am odihnit creierul, pixul, creionul, spiritul, iar mai pe seară mi-am repetat termodinamica şi electricitatea.

Ziua a-V-a – proba scrisă la fizică. În sfârşit, ceva mai „light”, mai multă libertate, mai multă relaxare psihică. Aşa ziceam înainte de a intra în sală. Eram nr 1 din sala 8 parcă. Când am văzut cei 4 itemi, primul fiind mecanică, am avut un şoc. De aici până la a uita totul la electricitate, nu a fost decât un pas. Pe care l-am făcut. Noroc cu „vocile din cap”. O zi faină, ameţitoare…

Ziua a-VI-a, anume sâmbătă. Sâmbăta Morţilor (…) A fost ziua stres. Mai stresantă decât cele de dinaninte. Nu vă pot spune ce anume am păţit în acea zi…

Ziua a-VII-a, Duminca Tuturor  Răspunsurilor. În sfârşit, ziua în care aflu cât de proastă sunt: atât de proastă încât să îi fac pe plac lu’ Revencu sau nu sunt chiar atât de proastă. M-a sunat Daniela şi mi-a confirmat că  nu sunt atât de proastă pe cât credea Revencu. Chiar nu sunt proastă. Asta fiindcă am trecut de proba eliminatorie, anume matematica. Am luat o notă frumoasă la matematică. Neaşteptat de frumoasă. La fel şi la fizică, deşi am unele MARI îndoieli. La română nu mai spun nimic. Nu ştiu cine mi-a corectat lucrarea. Probabil profesorul supraveghetor (care era de educaţie fizică şi sport).

Uite aşa am trecut de BAC, de chinul BACULUI. Mai am admiterea la jurnalism. Ţineţi-mi pumnii!


3 Responses to “Proba eliminatorie – TRECUTĂ”


  1. 7 Iulie 2010 la 2:19 PM

    Mirra,iti tin pumnii ,Succes,o zi faina!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. 7 Iulie 2010 la 10:57 PM

    =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

    Respecte maxime si stii ca te sustin…MAXIM AM SPUS!!!!!!!!

  3. 11 Iulie 2010 la 5:33 PM

    Multa bafta🙂


Opinia ta este...

