19
Iul
10

Nu sunt eu

Strigă-mă pe nume de azi!
Nu vreau să plec, nu vreau să arzi.
Nu vreau să suferi, nici să pleci,
Şi nici neobservat să treci.
Am deschis ochii profund
Şi am văzut că nu-i rotund
Mediul în care mă învârt.
Astăzi şi eu sunt Pământ.
De-aş fi şi apă…ce-aş mai plânge
Când valurile reci m-or strânge!
Că eu nu ştiu să fiu om.
Sunt un simplu…megafon.
Constrânsă de orice mare,
N-aş putea să fiu un soare.
Aş putea să fiu orice,
Mai ales o pacoste…
Nu sunt eu cea de acum!
Sunt un şlagăr, nu-s album.
Nu mă mişc în ritmul vieţii,
Ci mă-nchid în toţi pereţii.
Nu sunt eu cea care arde?
Nu sunt eu cea care pierde?
Nu sunt eu cea care strică?
Nu sunt pentru voi prea mică?
Sau prea mare?
Lumina doare?
Nu. Degeaba. Nu sunt eu.
Deşi tu rămâi un zeu.
Eu nu sunt, eu nu exist.
Eu sunt lucrul cel mai trist…
(pentru că nici focul nu ştia să ardă.şi el a învâţat între timp)

Opinia ta este...

