25
Iul
10

E trist

E trist când crezi că trăieşti
Şi iubeşti cu adevărat.
E trist când el e tot ce iubeşti,
Dar totul s-a terminat.
E trist când afli că greşeşti,
Iar Paradisul este fals.
E trist
Când te caut în mare,
Iar tu eşti pe nisip.
E trist…
E trist, şi ce fals îmi zâmbeşti!
Poveşti, poveşti şi iar poveşti!
E trist…
Nu-ţi pot da ce nu am…
E atât de trist să plâng în van!
E trist când nu-mi vorbeşti, când taci.
Cu mine ce-ai de gând să faci?
E trist căci îmi pierd încrederea
Cum îţi pierzi şi tu răbdarea.
Nu poţi să alergi spre altă ea.
E trist…

4 Responses to “E trist”


  1. 26 Iulie 2010 la 12:16 PM

    Superbe versuri de dragoste,o saptamana minunata!
    p.s.ai o dedicatie muzicala.

  2. 27 Iulie 2010 la 9:31 AM

    OK..stiu deja cui ii sunt dedicate versurile….e trist…..
    PS: Sper ca dedicatia aia muzicala nu e Lady Gaga.

    • 27 Iulie 2010 la 1:52 PM

      Claudiu, nu stii. Nu dedic nimanui aceste versuri. Sunt doar versuri pe care le-am scris acum 2 ani. Nu au fost dedicate nimanui, nu sunt dedicate nimanui. Ah, si m-au inspirat foarte tare filmele (a nu se intelege telenovele)
      PS: Nu Lady Gaga, si Space Cowboys canta melodia care imi e dedicata😛


Opinia ta este...

