27
Aug
10

Celui care nu mă uită

Celui care nu mă uită
Îi las amintirea-n dar.
Celui care nu mă uită,
În orice vis am să-i apar.
Celui care nu mă uită,
Îi las vise-n testament,
Îi las gândurile line
Şi un zâmbet permanent.
Celui care nu mă uită,
Am să îi cedez perfectul.
Celui care nu mă uită,
Îi ofer întreg respectul.
Celui care nu mă uită,
Îi dau tot ce a visat.
Doar celui ce nu mă uită…
Însă azi, toţi m-au uitat…
(pentru că fără amintire, nu a existat iubirea..)

2 Responses to “Celui care nu mă uită”


  1. 30 August 2010 la 5:01 PM

    Foarte frumos!


Opinia ta este...

