31
Aug
10

Povestea mea (1)

Când Cel de Sus a semănat grâu pentru pâine,
Avea şi pleavă-n sac;
deci m-a plantat şi pe mine!
O ciocolată, o îngheţată înseamnă o plăcere a vieţii,
deci le savurăm repede,
deşi se termină totul la un moment dat
(savoarea dispare).
Îmi trăiesc viaţa urmărind seriale;
totul ca în filme!
Dar până şi serialele au un final.
Ce fac atunci când se termină?
(Se termină şi viaţa mea?)
Ce continuitate pot avea fără ele?
Dar mă refugiez în alt serial;
însă şi acesta ajunge la final.
Şi uite aşa mă regăsesc în orice poveste,
nuvelă, telenovelă.
Gust cu dispreţ din plăcerile vieţii,
dar totu-i fugitiv
***
Mi-am găsit iubitul;
Rătăcit era printre hienele vieţii!
În sfărşit a venit şi el acasă.
Nu l-am căutat niciodată,
doar îl aşteptam să vină
acasă.
Nu-l mai văzusem până ieri,
dar e frumos!
Azi e beat mort de iubire.
Of, tot azi cred că m-a pălmuit destinul,
căci mă doare îngrozitor faptul că nu-l văd.
Iubitul meu e nebun!
Altfel, cum mi-aş explica iubirea lui pentru mine?
Eu sunt o delincventă incurabilă:
i-am furat inima, sufletul şi i-am sucit minţile.
Şi mai sunt şi cerşătoare înrăită:
azi i-am cerut să mă lase să-l iubesc pentru totdeauna.
Nu i-am permis să nu-mi permită!
(pentru că viaţa ar fi doar un substantiv fără tine)

Opinia ta este...

