16
Noi
10

Nu vreau!

Nu vreau să existe vise.

Nu pot trăi de două ori fără să cunosc realitatea…

Nu vreau stele neatinse,

Vreau numai şi numai să îmi conduci realitatea.


 

Nu vreau să străbaţi mări şi ţări,

Nu pot să îţi cer să-noţi printre valuri absurde…

Nu vreau să pleci sau să mori,

Vreau numai şi numai să pui capăt visurilor crude.

 

Nu vreau să alergi pe dumuri dificile.

Nu pot te privesc dacă-ai să te impiedici şi-ai să cazi.

Nu vreau să mă compari cu flori umile,

Ci vreau numai şi numai să mă ai mâine, în viitor şi azi…


3 Responses to “Nu vreau!”


  1. 16 Noiembrie 2010 la 7:01 PM

    Nu e rea poezia… imi place! Poti sa incerci sa scrii mai des.🙂

    P.S. Imi place ca asculti si VUNK.😛

    • 16 Noiembrie 2010 la 8:36 PM

      Vunkista pana la moarte >:D<

  2. 19 Noiembrie 2010 la 7:35 AM

    frumos …frumos..vunkista e bine…mult mai bine decat LadyGAGA-ista..:p


Opinia ta este...

