04
Dec
10

Eu sunt

Dupa cum spuneam, am foarte multi prieteni talentati, dar ei nu vor sa recunoasca…
Un alt exemplu ar fi prietenul meu foarte bun, Claudiu Catalin. (El nu scria inainte…)
Eu sunt, un suflet
Poate sunt mit,
Eu sunt ce-am fost,
Poate-am murit.
Sunt o poteca printre strazi,
Poate sunt gard intre ograzi,
Oi fi o frunza de tutun,
Poate ca-s drac
Dar nu va spun
Am fost ce-am fost
Si sunt ce sunt
Un muritor pe-acest pamant
Si tot ce-i rau
As vrea sa fie
O joaca din copilarie
Am fost ce-am fost
Si sunt ce sunt
Un muritor pe-acest pamant
Am tot iubit
Si mai iubesc
Ca pentru asta eu traiesc.

2 Responses to “Eu sunt”


  1. 6 Decembrie 2010 la 9:15 AM

    heeeee heeeeee… ai publicat poezioara mea…. ms frumos… pup


Opinia ta este...

