23
Dec
10

Sindromul TIF

După o săptămână în care cu greu şi-au ascuns adevăratele sentimente, s-au înţeles ca şi cum ar fi fost cei mai buni prieteni, şi-au mai trimis câte un sms…
„Poate că nu e aşa de bine printre bolovani. De când stau printreei, parcă nu mai am viaţă. Iar ea…e pe zi ce trece mai fericită şi mai frumoasă. Nici nu mai verifică dacă printre bolovani există şi o privire care o fixează tot timpul. De ce oare ne-am îndepărtat? Ah, corect: ea nu prea e încântată de prezenţa mea, de-aia. „
„E atât de fericit printre bolovani încât nici măcar nu mă mai priveşte. Şi-a schimbat pentru a două oară tabăra, şi tot printre bolovani există. Cel puţin nu a uitat că doar eu îmi risc viaţa, reputaţia şi pielea pentru el. Dar tot bolovanii îl fac fericit. De ce oare mă evită?”
-Bună! Ce faci?
-Wow! Ai venit! Ce e cu tine azi?
„-Mi-era dor să te văd!”
„-Ce dor mi-era să te văd…”
-Păi…mă plictiseam, nu aveam ce face, trebuie să-i mai văd şi pe profi la moacă…
-Super!
-Şi mi-ai zis că avem lucrare…
-Ah, da.
Amândoi în acelaşi timp.
-Mă duc în spate!
-Stai în stânga?
Amândoi în acelaşi timp, ruşinaţi.
-Rămân!
-Du-te!
-Rămân. Pot?
-Chiar te rog.
După 10 minute în care predomină tăcerea…
-Eşti foarte ciudată.
-Cum?! Eu?! Am trei ochi?!
-Nu…
-Două nasuri?!
-Nu, măi…
-Dar ce-am? Un ochi verde şi unul albastru?!
-Nu. Ai ochii la fel de frumoşi ca ai mei. Iar ai mei sunt splendizi…
-Şi de ce,mă rog, sunt ciudată?
-Pentru că faci toate astea pentru mine. De ce o faci?
-Crezi că nu meriţi?
-De ce tocmai eu?
-Putea fi altul în locul tău.
-Păi şi de ce tocmai eu şi nu altul?
-Pentru că tu chiar meriţi, iar când nu vei mai merita, nu mă voi mai supune riscului.
-Mulţumesc.
-Cu plăcere.
-Dar nu numai pentru ceea ce faci pentru mine, ci şi fiindcă eu sunt cel pentru care îţi rişti viaţa, pielea şi…reputaţia.
-Reputaţia mea de fată rea…nu dispare, orice ar fi.
-De fată bună…la suflet. „Eşti foarte specială, de fapt. Oh, da. Ăsta era cuvântul!”
-Azi avem o lucrare, un test…
-Ştiu.
-Iar mâine suntem liberi.
-Ştiu,măi.
-Dar săptămâna viitoare nu mai avem liber…oficial.
-Ştiu. Mi-ai zis…prin sms. Îţi aminteşti?
-Ah, da…
-E ceva ce nu ştiu?se întreabă el retoric.
-Da. Nu ştii să fii om! Asta nu ştii. Asta îţi scapă! Tu nu-ţi dai seama?strigă ea, după care pleacă.
-Ok…promit că o să vin mai des. A lipsi…nu e omeneşte.
-Nu se refara la asta, fraiere!întervine o colegă.
-Dar? Sindromul PMS?
-Sindromul TIF.
-Hă?
-Te iubeşte, fraiere!
Iar el îşi dă seama de tot. Ea îl place, el o place. El ştie. El ştie tot..de acum.

1 Response to “Sindromul TIF”


  1. 2 Ianuarie 2011 la 11:47 AM

    salut ,

    te intereseaza un link-exchange cu blogul meu?

    Cucu Gol > http://cucugol.blogspot.com


Opinia ta este...

