03
Ian
11

„Sufar de TIF!”

„A trecut ceva timp. Nici măcar nu şi-a dat seama cât. Şi nici măcar un semn…E rândul lui să vorbească. Eu am făcut deja un pas, iar el e cu un pas în urmă. Ce l-o ţine oare pe loc? O fi păţit ceva? Sigur, indiferenţa. Oare până când am să-i fiu indiferentă? Nimic, nimic şi iar nimic!”

„Data trecută a fost punctuală. Ce-o fi cu ea? Sau…s-o fi plictisit de mine? O fi uitat de mine? Nu o înţeleg. Dacă sindromul TIF chiar a acaparat-o, de ce oare nu zice nimic? De ce nu mai e punctuală?”

-Bună.

-Bună şi ţie.

-Ce faci?

-Printre foile mele…scriam ceva.

-Despre ce anume?

-Despre…oftalmologie. Despre cât de orb poate fi un om. Despre cum s-ar putea vindeca. Despre cât de greu şi-ar reveni din orbire. Despre…

-Mine?o întrerupe el.

-Păi…scriam despre…orbi. Tu eşti orb?se bâlbâie ea.

-Nu ştiu.  Spune-mi tu. Sunt orb?

„-Şi  indiferent pe de-asupra.”

„-Sunt prost, asta sunt!”

-Nu eşti orb…

-Da…nu sunt orb. Altfel…nu te vedeam, nu?

„-Degeaba mă vezi, dacă nu mă observi!”

„-Şi nu doar te văd, ci te şi observ…”

-Şi…de ce m-ai sunat?

-Păi…cred că eram dator cu un telefon.

-Şi eu credeam asta. Despre mine…

-Păi…tu ai dat semne şi data trecută. Şi…mă gândeam că…În fine, tu ai auzit de sindromul TIF?

-Ce e ălă?!întreabă ea foarte revoltată pentru că nu ştie ce e aia…

-Eh, nu contează. Şi eu sufăr de el.

-Eşti bolnav?!se sperie ea, neştiind ce e ăla TIF.

„-De iubire!”

„-Şi eu care credeam că a uitat de mine. Săracul…”

-Nu. E ca…răceala. Dar e ceva plăcut şi…nu trece niciodată.

-Cum e plăcut?

-Eh…e de bine. Ai încredere în mine. În curând…ai să vezi.

-Ce am să văd?

-Of , mă lasă bateria. Te superi dacă ne auzim mai târziu?

-Nu, deloc….

„Sigur! S-a îmbolnăvit din cauza bolovanilor! Nenorociţii! Mi-au îmbolnăvit îngerul…”

„Doamne, dacă ar afla că o iubesc…de-ar ştii ea cât de mult o doresc…de-ar ştii cât de timid sunt…”


3 Responses to “„Sufar de TIF!””


  1. 4 Ianuarie 2011 la 1:07 PM

    Mira .LA MULTI ANI ,SANATATE,FERICIRE si IMPLINIREA TUTUROR DORINTELOR alaturi de cei dragi!

    • 4 Ianuarie 2011 la 2:48 PM

      Multumesc. De asemenea, iti urez un An Nou foarte fericit!


Opinia ta este...

