10
Ian
11

In doi

Am construit un munte de cărămizi.

Dacă mă arunc de-acolo, ai veni să mă prinzi?

Mi-a luat enorm să te întâlnesc,

Şi-atât de puţin să mă-ndrăgostesc…

 

Pentru noi, timpul deloc nu trecea.

Când noi vorbeam, şi luna dormea!

Şi cât de tare ar fi zbierat unii,

Noi ne jucam şi glumeam ca nebunii…

 

Îţi aminteşti de plimbările împreună,

Din lumea mea rea şi lumea ta bună?

Timpurile reci, tu mi le-ai încălzit,

Iar orele negre, tu mi le-ai albit.

 

Îţi aminteşti cum tremuram

de emoţie?

Tu zâmbeai forţat,

căci buzele tale îşi doreau

să fie atinse de ale mele.

 

Şi zâmbeai atât de frumos…

Eu fericită, tu bucuros…

 

Ochii mei sclipeau, dar nu de la beţie,

Ci fiindcă atunci eram prima dată vie.

 

În fiecare noapte zburam cu tine-n vis…

În fiecare noapte zburam prin Paradis…

 

Să-ţi aminteşti mereu de ziua noastră,

De nopţile noastre,

De visele noastre…

Să nu uiţi nicicând de noi!

Eu n-am să uit vreodată…

Vom fi mereu doi:

Eu şi tu, viaţa toată…


4 Responses to “In doi”


  1. 14 Ianuarie 2011 la 12:21 PM

    Buna ziua, as dori sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link cu magazinul nostru. Avem o pagina speciala de parteneri. Ne puteti scrie pe adresa copiaza[at]marincristian.ro daca va intereseaza.
    [at]=@

  2. 21 Ianuarie 2011 la 2:34 PM

    Salutare. Am facut un concurs pentru bloggeri si vreau sa te inscrii si tu. In 5 minute scrii un articol si poti fi fericitul castigator. Astept sa te inscrii. Mai multe detalii privind concursul gasesti aici http://www.24monden.net/2011/01/concurs-castiga-un-stick-de-memorie-4gb.html

  3. 3 emil
    24 Ianuarie 2011 la 10:19 AM

    atat de departe de tine, mi-a fost frica de faptul ca m-ai uitat, dar am avut o surpriza extrem de placuta, toate fetele pe care le-am cunoscut m-au uitat in mai putin de un an

    • 24 Ianuarie 2011 la 10:27 AM

      Hmm, Nico, ai uitat ca eu nu uit nimic? (ok, asta suna ciudat) In fine, ceea ce vream sa spun e ca eu nu imi uit amicii.🙂


Opinia ta este...

