21
Ian
11

Ploaie

Plouă în sufletul meu

Şi plouă în viaţa mea.

Pe piept s-a format curcubeu,

Iar azi mi-a murit inima…

 

E cald, dar e trist…

Lumini s-au aprins…

Vegetaţia dansează neîncetat,

Forţată de ploaie, lovită de gard.

Iar eu zac între flori sălbatice şi plâng de zor.

Cu ce am greşit de văd trecutul prin prisma lor?

Am să fug de idei, de privirea ta,

Şi calea cea dreaptă o voi urma.

De ce taci şi produci rău continuu în ploaia de foc?

 


3 Responses to “Ploaie”


  1. 24 Ianuarie 2011 la 9:32 AM

    Mai ai putin si devii Bacovia feminin….noroc ca imi place poetul asta

  2. 24 Ianuarie 2011 la 10:21 AM

    Merci, Claudiu. (stii ca imi place sa iti zic asa). Pai, ma bucur ca iti place.
    PS: Inspirata din realitate…

  3. 24 Ianuarie 2011 la 1:27 PM

    Am curaj sa pun pariu ca e inspirata din realitatea ta…nu sin realitate asa in general…..la cat mai multe poezii frumoase.


Opinia ta este...

