26
Ian
11

Discutii in metrou

Primul an…primul semestru…prima sesiune…primul examen. Emoţii – zero!

Cam aşa aş putea descrie ziua de ianuarie. În drum spre casă, în metrou, oameni de toate culorile. Şi aici mă refer la fotbal.

Doi bărbaţi trecuţi de 50 de ani discutau aprins despre fotbal, despre “veniri” şi “plecări”, Dinamo, Steaua… Dar principalul lor subiect era “de cine a scăpat Dinamo”. Ei bine, un fragment din ceea ce am apucat să aud:

-Ai văzut, bă? Până la urmă Dinamo s-a descotorisit de băbăciuni.

-Da,mă, dar a mai rămas cu unul.

-Dănciulescu. Da’ nu s-a întărit cu nimic. Steaua a făcut acolo un transfer. L-a luat pe ăla de l-a refuzat Dinamo acu’ câţiva ani.

-Da, bă, îl ştiu. Fundaşu’  ăla. Cum dreacu’ îl cheamă?

Amândoi se gândeau.

-Tânăru’ ăla de-a jucat la Dinamo 2. Ptiu, îmi stă pe limbă…

-Cardoş, mă.

-Aşa mă, Vardoş.

-Da’ nu e Vardoş, e Cardoş. Dă-l că ăla joacă, nu glumă.

-Eh, ia bani Becali şi p’ăsta. Joacă un an – doi şi…

Mai departe nu am asistat. Trebuia să cobor. M-a iritat rău de tot pentru că:

  1. Oricât de imparţial ai fi, nu ai cum să zici că Gardoş a jucat la Dinamo!

  2. Dănciulescu e mai tânăr decât ambii, iar dacă s-au referit la vârsta pentru fotbal, puteau spune lejer “veteran”.

  3. Mi-am amintit de bancul cu 2 blonde:

–Fată, cum se zice: Iran sau Irak?

– La ce, fată?

Era de fapt GARDOŞ, nu Vardoş sau Cardoş.

În fine, dacă i-am corecta pe toţi…


4 Responses to “Discutii in metrou”


  1. 27 Ianuarie 2011 la 9:16 AM

    Foarte bine le-ai facut !
    Bafta ,la examene!

  2. 27 Ianuarie 2011 la 9:19 AM

    =))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))
    Prea tare, prea tare. La cat mai multe intamplari de gen si sa ne povestesti si noua de ele.

  3. 3 Coco
    10 Februarie 2011 la 6:49 PM

    Sta-le-ar in gat… :))


Opinia ta este...

