29
Ian
11

Cei mai buni

Probabil nu v-aţi pus vreodată întrebarea: „Cine a fost cel mai bun străin din Liga 1/Divizia A all-time?”, de unde, nici răspunsuri nu v-aţi dat sau nu vi s-au oferit.

Mulţi aţi fi tentaţi să spuneţi că străinii nu prea s-au făcut remarcaţi în campionatul intern, că România e un campionat nu slab,ci doar un pic de neluat în seamă de „Granzii Europei”. Ei bine, vă înşelaţi! Sunt mulţi străini care ne-au călcat pragul cu mândrie şi chiar „au dat totul pe teren”.  Şi nu mă refer la aşa-zişii „fotbalişti” care au tratat campionatul nostru ca pe o rampă de lansare.

În opinia mea, cel mai bun străin all-time din România (fotbal) este/ a fost albanezul Sulejman Demollari. Şi nu o spun doar eu, ci o spune şi statistica: a evoluat în 45 de meciuri pentru echipa naţională de fotbal a Albaniei, fiind al unsprezecelea ca număr de apariţii în istoria echipei. Are în palmares două eventuri cu Dinamo Tirana şi un titlu cu Dinamo Bucureşti. Din 1991 până în 1995 a evoluat la Dinamo Bucureşti, pentru care a punctat 100 de meciuri şi a marcat 36 de goluri.

Tu ce părere ai?



8 Responses to “Cei mai buni”


  1. 29 Ianuarie 2011 la 11:41 AM

    Eu as veni mai aproape si i-as aduga ,cu permisiunea ta ,la aceasta lista pe Juan Emmanuel Culio jucatorul lui CFR,transferat de curand la Galatasaray Istanbul, echipa pregătită de Gheorghe Hagi.Un alt strain care a evoluat in campionatul nostru ,recunos mi-a placut,este fostul jucator tot al CFR.ului Toni.În cele trei sezoane şi jumătate petrecute la Cluj, portughezul născut în Franţa a câştigat cinci trofee cu CFR Cluj: două titluri de campion în Liga 1, trei Cupe şi două Supercupe.
    Eu pe Toni l-as vedea pe primul loc! Poate ca sunt subiectiv ?Lista ramane deschisa.

    • 29 Ianuarie 2011 la 3:04 PM

      Dupa cum spuneam, eu am dat startul listei. Evident ca nu avem toti aceleasi preferinte, si nu incape vorba de subiectivism ( vezi legatura mea cu Dinamo si legatura lui Demollari cu Dinamo). Ei bine, depinde de cum privim fiecare. Dupa cum spunea un prof de-al meu, toti avem dreptate.Pana la urma, suntem facuti sa fim diferiti. Ma bucur totusi ca nu l-ai uitat pe Toni. Si Fabiani are loc pe lista ta?

      • 29 Ianuarie 2011 la 5:59 PM

        Cu siguranta ca are loc si Fabiani si oricare din jucatorii care au adus un plus de valoare in campionatul nostru.

  2. 29 Ianuarie 2011 la 12:18 PM

    Cel mai bun jucator strain din campionatul romanesc a fost Carlos de la Steaua Bucuresti. Asta e strict parerea mea si sunt sigur ca o sa imi iau multe injuraturi pe faza asta. Pntru toate meciurile jucate are media 8. Este unul dintre putinii jucatori care a obtinut aproape nota 10 in ceea ce priveste prestatia dintr-un meci (Steaua Bucuresti Dinamo Kiev 4-1) . A avut si el un merit cand steaua a ajuns in Liga Campionilor (s-a calificat in Grupele Ligii), Sa nu uitam si de Cupa UEFA unde a Steaua a ajuns pana in Semifinale. A evoluat 37 de meciuri (putine ce-i drept). A castigat cu Steaua 1 titlu si o Supercupa (acea Supercupa marcand cel de-al 50-lea trofeu castigat de Steaua).
    Sper sa nu-mi sparga nimeni capul pentru opinia mea.

    • 29 Ianuarie 2011 la 2:48 PM

      Nimeni nu iti poate reprosa nimic. E parerea ta, cum si parerea mea a fost spusa si nimeni nu are cum sa mi-o contesteze. Deci, nu-ti face probleme.

      • 29 Ianuarie 2011 la 5:13 PM

        Pffff da’ rau am ajuns… Am inceput sa ma „pricep” si la fotbal. Defapt noi, romanii ne pricepem cel mai bine la baut si fotbal, in rest le stim pe toate

  3. 29 Ianuarie 2011 la 8:29 PM

    Dupa parerea mea cel mai bun strain din Liga 1 a fost Falemi …era un jucator polivalent. Cand antrenorul nu avea solutii pe un anumit post apela la camerunezu Falemi. Un alt jucator bun din liga 1 albanezul Albert Duro un mijlocas foarte bun care activa pe vremea cand Piturca era antrenor la Steaua🙂


Opinia ta este...

