04
Feb
11

A murit o vrajitoare

Pentru ca tot incercam sa imi promovez colegii si prietenii, adica talentele lor, am ramas placut surprinsa cand am primit azi o poezie de la o persoana care vede viata in roz. Student la Facultatea de Filosofie, pe numele lui mic de Marius Damian A., acest om a reusit ceea ce eu am tot cautat ani de zile as putea spune: poezia perfecta. Ah, student masterand! Pai ce sa zic? Ne-a intrecut pe mine, fratele lui si pe Decco (un mare poet in viata noastra de oameni nebuni si indragostiti de poezie si vodka). Si pentru ca se apropie ziua lui de nastere, ii urez LA MULTI ANI. Sper sa va incante poezia. Pe mine m-a lasat lata.😀


Adio, vrajitoare blestemata!

De azi nu ma mai tenteaza sa te stiu.

Mi-ai facut inima cravata

Si sufletul morman de bezna si pustiu.

Tu, care ai blestemat o lume-ntreaga,

Si –ai provocat raul in mod barbar,

Azi zaci in flacari ca o moneda neagra,

Ca un ochi de pisica scos intr-un pahar.

Azi esti moarta.


5 Responses to “A murit o vrajitoare”


  1. 5 Februarie 2011 la 6:26 PM

    poeziile …nu se comenteaza :))

    • 5 Februarie 2011 la 9:06 PM

      Eu as rectifica: poeziile lui Marius nu se comenteaza :)) … asta pentru ca trebuie sa il cunosti pentru ca a-i comenta poeziile😛

      • 6 Februarie 2011 la 8:17 AM

        Bine, am rectificat: poeziile lui Marius nu se comenteaza :))

  2. 6 Februarie 2011 la 1:23 AM

    i like it A murit o vrajitoare « Bellamirra now im your rss reader


Opinia ta este...

