11
Feb
11

Petale de lacrimi

Nu prea îmi stă în fire să promovez artişti, videoclipuri pe blogul BELLAMIRRA, dar există o melodie care merită acest lucru. Atât melodia, cât şi artiştii şi videoclipul „fac toţi banii”! După ce a cântat în română, engleză şi italiană, Dan Bălan s-a decis să-şi extindă domeniul lingvistic. A ales şi rusa!

Împreună cu Vera Brezhneva, artistul moldovean a dat naştere a ceea ce eu îi spun „Petale de lacrimi” (Lepestkami Slez). În fine, mie îmi place melodia pentru că are versuri ruseşti, dar şi pentru mesajul pe care Dan si Vera ni-l transmit, anume: TU EŞTI SINGURA PERSOANĂ ÎN CARE AR TREBUI SĂ CRED…

 

…  by Hathor


4 Responses to “Petale de lacrimi”


  1. 11 Februarie 2011 la 5:37 PM

    Dan Balan / imi place melodia „Despre Tine Cant”

    • 12 Februarie 2011 la 11:34 AM

      Iti recomand „de la mine”, cantata de O-zone. E superba melodia !

  2. 12 Februarie 2011 la 1:43 PM

    Multam frumos !

  3. 14 Februarie 2011 la 6:43 AM

    Pai da dar tu chiar esti singura persoana in care ar trebui sa cred…..
    Offtopic: Pacat ca Dan Balan mai nou sustine concerte beat crita ….pacat


Opinia ta este...

