19
Iul
11

Poezia lui

Sunt prizonier

Si in acelasi timp sunt liber.

Nu-mi pasa de ea,

De lacrimile pe care le risipeste…

Nu ma intereseaza daca ea ma iubeste.

Nu-mi pasa de ea…

Sunt ceea ce am fost mereu:

O pasare libera sub un curcubeu…

Sunt eu, acelasi om hapsin

Fara motive, insa divin.

Sunt eu, Dumnezeul ei din Cer!

Pot trece peste tot, peste toate.

Ea ma iubeste si imi da dreptate.

Eu sunt Zeul ei, ca Neptun pentru ape!

Ea ma iubeste si-mi da dreptate…


0 Responses to “Poezia lui”



  1. Lasă un comentariu

Opinia ta este...

