09
Aug
11

Dincolo de tine

Dincolo de ochii tăi
E o mare de pasiune
Care, de atâtea ploi
Lacrimi vin să ne cunune.

 

Dincole de gura ta
Zac mii de cuvinte mute;
După m-o săruta,
Toţi ar vrea să le asculte.

 

Dincolo de chipul tău,
Stă un suflet pătimaş
Absolvit de orice rău,
De iubire nevoiaş.

 

Însă dincolo de tine
Nimic nu a fost nicicând,
Nu e azi şi nu e mâine…
Eşti doar tu în al meu gând…

2 Responses to “Dincolo de tine”


  1. 9 August 2011 la 11:09 AM

    frumos

    • 9 August 2011 la 11:36 AM

      Mulţumesc frumos. Mă bucur că am reuşit să revin cu scrisul…


Opinia ta este...

