14
Aug
11

Mereu

Aş vrea să-ţi ofer luna

în schimb, iubeşte-mă pentru totdeauna…

Chiar dacă mâine nu voi mai exista,

aminteşte-ţi că am fost în viaţa ta…

Chipul tău îl voi privi cu iubire

oricând…

Dragostea va dăinui cu uimire

în gând…

Te-am iubit chiar şi atunci când,

Nu existai în al meu gând.

Cum un sălbatic avea nevoie de iubire,

Aşa aveam si eu nevoie de tine…

Printre nori voi alerga cu luna

Şi-i voi spune întotdeauna

că tu

eşti al meu…


0 Responses to “Mereu”



  1. Lasă un comentariu

Opinia ta este...

