20
Sep
11

Ultimele versuri

N-aş fi crezut că din ochii tăi 
Pot ieşi flăcări de drac…
Dar tu ai uitat de noi, ai plecat cu ai săi…
Ai renunţat, ai renunţat!
N-aş fi crezut cp glasul tău
Poate fi înşelător.
Ai făcut rău, te-ai făcut rău!
Şi m-ai lăsat sa mor…
 
Cât de mult am complicat
O poveste scrisă-n doi
De care sigur ai uitat,
Căci ai dat înapoi.
Dansam un tango frumos
Eram aşa cum vrei!
Acum totul e pe dos
Tangoul nu se dansează în trei!
 
Nu voi mai iubi vreodată,
Niciodată nu voi mai dansa.
Într-o inimă îngheţată 
S-a transformat inima mea.
Nu voi mai scrie versuri
Şi nici muzică nu voi mai asculta.
Îţi dedic ultimele versuri:
Niciodată nu te voi uita!
 
Şi-ar mai trebui să ştii 
Că…voi fi singura care te va iubi…
 
PS: M-AM LĂSAT DE SCRIS VERSURI PÂNĂ ÎMI VOI REVENI ŞI VOI AVEA MOTIVE S-O FAC…

1 Response to “Ultimele versuri”


  1. 25 Septembrie 2011 la 12:38 PM

    Mirra,te-am regasit in aceste versuri,o duminica minunata ,cu drag Tavi!


Opinia ta este...

