01
Noi
11

Un nou început

Am zis cu ceva timp în urmă că nu voi mai scrie…că viaţa mea a intrat în penumbră şi că nimic nu mai merită osteneala…
Azi privesc viaţa cu alţi ochi…(mai buni şi mai luminoşi)…

 
Am căutat stele pe cer,
Dar era în van.
Mă întrebam de ce pier,
Când le căutam.
Era trist…
…şi non-conformist.
Îmi tot puneam mii de întrebări
De ce nu-s stele, căci nu sunt nici nori…
Dar ai venit tu
Şi mi-ai deschis sufletul
Zicând:
„Nu poţi vedea
acum nicio stea
fiindcă stelele nu apar ziua
iar asta e ziua ta…”
îmi zâmbeai şi-mi strecurai printre şoapte:
„Acum nu e noapte, zău!
Dar îţi promit că astă-noapte
Voi fi Luceafărul tău!”
De ce ochii mă dor?
Că nu văd niciun nor…
„Sunt eu,
Soarele tău…”
 
 

0 Responses to “Un nou început”



  1. Lasă un comentariu

Opinia ta este...

